Fika och filmmys på schemat idag

Gomorron Gomorron! Här är vi redan vakna. Eller redan och redan... Tilda har gått runt och jamat ynkligt halva morgonen, nån som förstår kattspråk? För jag fattar inte ett skit... Tror hon vill gå ut. Vi får ta det i helgen.

Ska ringa mammas kollega snart tänkte jag. Hoppas jag kan hämta dem idag, vore skönt att ha det gjort.

Vid två ska jag fika med Annika och ikväll blir det filmmys med Cissi. Tror jag ska introducera henne för "Love Actually" eller "Dagboken", hon har inte sett dem, herregud hur kan man missa dem lixom! ;P Haha!

Nä, nu måste jag komma på ett bra sätt att dölja katastrofen när jag åker till Vällingby. Måste styra upp det här...

Kommentarer
Postat av: Cissi

har du färgat håret måntro? hihi

2008-02-01 @ 10:16:20
Postat av: Linda

Jag har kanske piercat näsan med en gaffel... ;P Tihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback