Jag-ett ufo

Idag har vi haft seminarium i skolan där vi skulle diskutera Thorvalls och Lundells romaner. Jag kände mig som ett ufo i min tvärgrupp... Härligt. Imorrn ska vi diskutera två böcker till, hoppas det känns bättre.

Det är grått och fuktigt ute. Inte alls sådär soligt och mysigt som det var i helgen. Har haft min fina svarta mössa på mig för att skydda håret från att bli alldeles frissigt av fukten. Igår kväll åskade och blixtrade det, men för en gångs skull kändes det inte mysigt, det kändes inte alls.

Har en stor disk som står i köket och väntar, och en hel del annat hushållsarbete att ta tag i. Är dock jävligt trött på att det bara är en person i det här hushållet som gör något överhuvudtaget. Har dock för ovanlighetens skull tagit tag i pluggandet på en gång när jag kommit hem, så det är redan klart, värsta bra!

Nä, mot köket!

Kommentarer
Postat av: Cissi

nä skojar du.. Hade han inte tagit disken när du kom hem? Usch & fy säger jag bara isf!
Saknar dig redan jättemycket. Denna helgen kommer jag leva på ett bra tag framöver! Tankarna på dig & Linda i vikingahjälm kan förgylla även den gråtristaste oktober-dag.

2007-10-01 @ 17:38:32
Postat av: Linda

Nä, han hade inte gjort ett skit... Förutom kollat på film då.
Haha, det roliga var att jag inte ens kom ihåg att vi tagit de där bilderna. Blev rätt förvånad när jag såg dem. Fast man ser ju att jag är ganska full... =D Blir så ibland...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback