Duktig

Nu har jag varit sååå duktig! Sen jag bloggade sist har jag diskat, bäddat sängen, städat badrummet, rullat ihop sovsäcken och madrassen, varit bort till gymmet och skaffat mig ett kort och tränat, dammsugit, och duschat...

Och snart kommer Daniel hem och smutsar ner disk, drar fram en massa grejer, slänger kläder omkring sig och är dryg, kul...

Det blev ett kortare besök på gymmet eftersom det var första gången jag var där och eftersom jag inte tränat på ungefär ett halvår. Körde en halvtimma på en såndär eliptisk maskin. Konditionsmaskiner är roligare än styrkemaskiner, men jag antar att det bästa är att köra lite både och. Vill även försöka mig på några grupp-pass. Kanske lite spinning och powerstrike. :)

Som sagt, jag är sååå duktig!

Kommentarer
Postat av: Cissi

fan vad du är duktig!
Själv skulle jag ju jobbat hela veckan men mina pass har blivit inställda pga att det inte finns ngt att göra. Skönt för mina kära kollegor - trist för min penningbörs. Menmen, får försöka få lite motivation att ta tag i skolan då istället.
Har du mkt att göra i veckan?

2007-10-01 @ 20:22:44
Postat av: Annika

Konditionsmaskiner är ju sååå jobbiga! Tacka vet jag stripen! :)

2007-10-01 @ 21:54:15
Postat av: Anonym

jag kan ta min kvast och flyga upp någon dag för att se så att daniel diskar, och såklart dricka rödvin med dig sötis.

2007-10-02 @ 18:35:43
Postat av: Anonym

jag kan ta min kvast och flyga upp någon dag för att se så att daniel diskar, och såklart dricka rödvin med dig sötis.

2007-10-02 @ 18:35:55
Postat av: Linda

Vem? Kom!

Postat av: Cissi

haha.. är nog vår kära Lilo

2007-10-03 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback