Världens bästa

Jag har världens bästa mormor och världens bästa mamma. De ställer alltid upp, vad det än gäller. Min snälla mormor har betalat min första hyra på nya lägenheten, så jag slipper betala dubbelt. Underlättar väldigt mycket för mig. Å mamma är med och hjälper till hon oxå. ♥ De är bäst helt enkelt.

Fick bilder från förra och senaste helgens kalas. Många i släkten som fyller år nu. Julia, min Julia, har blivit rätt så stor. Måste köpa julklappar till henne. Hon önskade sig lego, nån polishelikopter, nån slags rymdvarelse och sen kommer jag inte ihåg mer. ;) Inga Barbie's här inte, thank God! Får väl se vad jag hittar. Måste ta en shoppingdag någon dag, kanske nästa vecka.

I helgen har jag och Carro bestämt att jag ska åka till henne. Hennes katt har fått ungar och ni vet ju hur jag är med djur... som ett litet barn, haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk så lustigt; Alex han gillar allt som är rosa och glittrigt! Även Barbiefilmer går bra! haha!

Postat av: Linda

Men det är bara bra! Vi behöver lite förändring i "genusordningen", därmed inte sagt att vi ska tvinga barnen att leka med vissa grejer. De ska få välja själva helt enkelt.

2007-12-04 @ 09:14:18
URL: http://bumblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback