Träningen ger resultat! ;)

Har ägnat en stund åt att titta mig i spegeln... Det var faktiskt riktigt trevligt! ;) Jag ser verkligen resultat av de senaste månadernas träning. Känns skitbra! Det har ju inte hänt något på vågen de senaste gångerna så nu har jag bestämt mig för att strunta i den ett tag, är så lätt att hänga upp sig på vikten och då blir man ju bara deprimerad om det inte händer något där.

Måste se till att skaffa något slags träningskort så fort som möjligt när jag kommit hem, så att jag kan fortsätta. Funderar på simhallens kort igen. Tänkte att om de har något kort som gäller för både gym, gruppträning och simning så vore det ju jättebra. Ett par kilo till så borde jag äntligen klara av en offentlig simbassäng igen. Har inte gjort det sen lågstadiet tror jag. Och både Jimmy och Cissi har anmält sig som träningssällskap! Skoj skoj! Ska börja jaga upp dem klockan 06 på morgonen! Moahahahaha! ;P


Kommentarer
Postat av: Cissi

hej igen.. haha
Du må tro att jag samlar energi inför kommande gymperiod. Ska bli så skönt att komma igång! Kollade simhallen för några månader sedan & de har ett komb.kort man kan ta på autogiro, 300:-/mån!

2007-12-13 @ 13:16:25
Postat av: Ida

Varför inte world class så kan vi träna ihop? De har studentkort i olika varianter. Annars får vi ta långpromenader ihop. Djurgården runt kanske? Kan ju vara roligt att köra det nångång i veckan?

Postat av: Linda

Det är asbilligt på simhallen juh! 300 kr i månaden för bad, gym och gruppträning! Har jävligt mycket utgifter de kommande månaderna. Och närmaste World Class ligger lite mindre tillgängligt för mig. Vill ju ha det så nära som möjligt, annars är risken stor att jag inte kommer iväg. Men promenader går bra!

Konstigt att det inte finns någon träningsanläggning i H-by tycker jag...

2007-12-13 @ 13:42:38
URL: http://bumblan.blogg.se
Postat av: Ida

Finns det inte ens någon privatägt gymanläggning? Ett litet sunkigt ställe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback