Korvkväll

Det blev riktigt lyckat igår kväll. Vi var iaf 8 stycken från klassen och ungefär lika många från Designhögskolan som samlades hemma hos John och Elin. Trots horoskopet lyckades jag klara mig utan missöden. ;) De är alltid kul att se hur folk är utanför skolan.

Kom hem vid tvåtiden inatt så vi struntade i att ens försöka vara på gymmet så tidigt som vi brukar. Får pallra oss dit under dagen eller kvällen. Jag måste dit hursomhelst!

Om tre veckor sitter jag i en bil på väg ner till Stockholm! Lycka! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

åhh vad skönt att det blev en lyckad kväll!
Själv har jag advent-stökat med christmas carols på högsta volym. Lilo & Malin kommer över på lite glögg & vin ikväll, så här har julstämningen fått en kick-start. Bara du som saknas.. Du skulle ju vara hos oss nu. Får ta igen det när du kommer hem igen! Vi saknar!! puss på dig

2007-12-01 @ 15:46:19
Postat av: Linda

Faen oxå att man inte e hemma! ;P Vill osså ha vin och glögg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback