Väntan

Det blev en väldigt trevlig kväll igår med Martina. Vi åt sushi, drack vin och kollade lite på Mello.

Idag mår jag illa. Det känns inte som att jag är bakis så det blir lite jobbigt eftersom att tankar och förhoppningar lätt tar fart... Men det är väl bara att avvakta, ingen idé att testa ännu. Mensen är beräknad till nästa helg, men jag har ju ingen aning om kroppen har återgått till en normal cykel eller inte. Men om mensen inte kommer och illamåendet fortsätter så får jag göra ett test. Lite väl tidigt kanske att symptomen skulle komma redan nu? Jag vill det nog lite för mycket.

Något som i alla fall är verkligt är New York-resan som stundar. 14 arbetsdagar kvar och två helger, sen drar vi! Ska bli skönt att komma bort. Förhoppningsvis kanske man inte tänker så mycket när det finns massor att se och göra.


Funderar på att gå och lägga mig en stund. Dumt att sova bort en söndag, men jag har ingen energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback