Ta sig i kragen

Går ju fortfarande och hoppas på en graviditet, men det är nog bara att inse att alla de här "symptomen" bara är tecken på trötthet och en stundande förkylning. Å andra sidan kan det ju va bra om mensen kommer igång igen så man får lite koll på kroppen. Jag försöker vara positiv i alla fall.

Igår slog jag på stort! Två gymkort! Tror ni man blir mer vältränad ju fler kort man har? Det ena hade jag beställt via jobbet. Det kostar mig bara en engångssumma på drygt 800 kr sen har jag det betalt i ett helt år och det gäller simning och gruppträning i simhallen som ligger ca 5 min ifrån oss. Det andra kortet skaffade jag efter att Fredrik och jag varit på besök på gamla World Class, som ligger i hotellet i Hägersten, ca 5-10 min ifrån oss. Det gäller både för gym och gruppträning, ny gäller det bara att ta sig dit oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback