Gråtmild och deppig

Fyfan... Allt blir bara tyngre och tyngre. Inte sällan har jag nära till tårar på t-banan, på stan och på jobbet. Och gravidnyheterna haglar över en. Känns som att det är minst en ny kändis om dagen som meddelar att de har en liten i magen som ska komma i sommar.

Det här måste ju va den tristaste bloggen ever, speciellt nu när det bara är deppigt och prat om graviditet och ägglossningstest och sånt.

Det händer i alla fall lite roliga saker i mitt liv ibland. Igår var jag ute och åt middag efter jobbet med Emma och Martina. Precis vad jag behövde. Himla god mat och trevligt sällskap. Får se om Martina och jag eventuellt ska ses i helgen också. Kan va bra om jag håller mig sysselsatt, så jag inte tänker så j-a mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback