Obalans

Känner mig konstig idag, yr... Beror förmodligen på att jag bara äter en massa skit för tillfället. När jag mår dåligt så blir det så att jag antingen inte äter något alls eller att jag äter massor, och då bara dåliga saker. Tyvärr blev det ju det senare alternativet denna gång. Hade ju inte skadat med lite svält just nu... Nä, jag vet, man ska inte skriva så. Men när man redan är stor och sitter och trycker i sig en massa skit trots att man är fullt medveten om att man kommer bli ännu större, vid såna tillfällen känns det som att anorexia skulle vara en välsignelse... Förlåt...



Igår träffade jag Jossan och lilla Denise. Det gick ganska bra, men det är klart att det är lite jobbigt. Jag fick hålla Denise ganska mycket, till min stora lycka, och hon var glad nästan hela tiden. Längtar som bara den efter en egen liten... Får väl se hur det går när blödningarna slutat. Skräcken är ju att det ska hända igen.

Efter att jag lämnat Jossan mötte jag upp Annika på Espresso House. Det var väldigt länge sen sist så det var roligt, även om vi hade en hel del tråkiga saker att prata om. Nu har vi sett till att redan bokat in en dag i nästa månad då vi ska ses, annars är det så lätt att det inte blir av. Det är lite som med min syster som jag aldrig träffar... Nu har vi sagt att vi ska försöka ses nästa helg. Får se om vi lyckas styra upp något.

Idag måste jag nog gå bort till solariet och lägga mig där en stund. Det är ju inte särskilt bra, men jag vill se lite fräschare och piggare ut. Ska försöka se till att skaffa ett gymkort i veckan oxå, för såhär kan jag inte ha det. Det gäller bara att ta sig dit oxå. Just nu måste jag dock vara lite försiktig då jag började blöda mer efter att ha trampat på motionscykeln härom kvällen.


Vill ha min lönespec från förra jobbet nu. Vet inte alls hur den kommer se ut, men hoppas på minst en tusenlapp extra därifrån. Hade dock lite minustid som ska kvittas bort, så vi får se. Får väl veta det först på torsdag eller fredag. Vill kunna lägga undan så mycket som möjligt till New York, snart bara en månad kvar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback