Tyst

Sov ingenting inatt. Var jättenära att jag vände och åkte hem igen när jag var på väg till jobbet. Men jag lyckades ta mig dit och dagarna går ju ganska fort som det är just nu. Är dock väldigt jobbigt att inte kunna prata med mina arbetskamrater om vad som händer. Kunde inte svara ärligt på alla frågor idag och det är skitjobbigt när vi sitter i fikarummet och de pratar om barn, barnbarn och graviditeter...

Idag skickade jag sms till min pappa och till min syster om vad som hänt. Klart att det hade varit bättre att ringa, men vi har inte den bästa relationen och jag orkade inte. Ville dock att de skulle höra det från mig först, därav sms:et. Har dock inte fått något svar från nån av dem.


Vägen hem från jobbet var tung. Jag var så himla trött och alla tunnelbanelinjerna krånglade. Höll på att bryta ihop till slut. Det är lite för mycket nu... Tur för Fredrik att han inte var hemma för när jag är på det humöret som jag var på när jag äntligen kom hem så är jag inte särskilt rolig att vara med.

Fredag imorgon, fy f-n vad skönt! Är bara lite rädd att jag ska ha för mycket tid att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback