En bra dag

Idag har det faktiskt känts som en ganska bra dag, om vi bortser från allt ätande...

Nu börjar jag få material så att jag kan börja jobba på jobbet. :) Tre veckors surfande på intranätet räcker tror jag. Iofs var jag ju borta i tre dagar, men det borde ju vara meningen att man ska göra någon nytta. Åh, det är så skönt att slippa konsultbranschen där man hela tiden måste tänka på tiden och att allt ska faktureras! Jag är verkligen glad att jag tog det här jobbet, även fast restiden blev lite längre. Det enda som är surt nu är att det är störningar på blåa linjen så det är lite kaosigt när man ska till och från jobbet.

Blödandet verkar minska igen, så snart får man väl plocka fram testen och se om det händer något. Läskigt, men man kan ju inte vara rädd för allt. Ibland måste man göra sånt man inte vågar, man vill ju inte vara en liten lort.


Snart bara en månad kvar till New York! Åh vad jag längtar! Börjar kännas som att det kan bli en riktigt bra resa, hoppas verkligen det. Blir alltid lite rädd när saker och ting går "för" bra, då känns det alltid som att det kommer hända något dåligt som tar en ner på jorden, för så är det tyvärr oftast. men vi håller tummar och tår för en fantastisk vår! Jag önskar mig en underbar New York-resa och ett nytt plus som inte slutar i tråkigheter! Det är väl inte för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback