I brist på annat

Du heter: Linda

Smeknamn: ?

Låt som när du är ledsen sörjer till? Något med Kent

Beroende av: Kärlek och olyckligtvis sötsaker

Vad tror folk om dig? Att jag är världens snällaste och ibland väldigt tråkig

Stämmer det? Är du snäll mot mig så är jag snäll tillbaka. Och jag är nog lite tråkigare än vad jag vill vara, bara för att jag har dålig självkänsla. Får jobba på det...

Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, leende och när jag lyckas göra bra saker på jobbet

Brukar du skratta för dig själv? Självklart

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Puss

Har du haft sex idag: Hehe ;D

Hur svarar du i mobilen: "Hallå" om jag vet vem det är och "Aah det är Linda" om det är ett okänt nr

Vem ringde du senast? Fredrik

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi kanske skulle mötas i Slussen på vägen hem igår, eller något sånt.

Antal timmar sömn inatt: Vet inte, 8 kanske?

Sov du ensam: Nix

Brukar du komma i tid: Nästan alltid faktiskt

Hur känner du dig nu: Hängig, ensam och lite uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart? Eller jag vet faktiskt inte

Vad tycker du om fötter: Äckligt! Gillar inte fötter!

Vad saknar du: Ett antal miljoner på kontot, en större lägenhet, ett husdjur och en lååång utlandssemester på en sandstrand i solen.

Hade du en bra kväll igår: Ja, riktigt trevligt var det

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: Brukar satsa på 22 eller strax efter på vardagarna, men det brukar alltid bli 23 eller strax efter...

Är du blyg? Ja

Sysslar du med någon idrott: Nope

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Nä, har klarat mig från sånt

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Leka med min snopp kanske? Haha, nä jag vet inte...

Är du nöjd med ditt liv: Ja, fast ibland undrar jag om jag inte borde ha utbildat mig inom djurvård istället. Lite sent påtänkt nu kanske.
Är du bortskämd: Nej, det tycker jag inte

Vad gör du i morgon: Ska kolla på en asfin lägenhet här i närheten som kommer stiga sjukt mycket och som vi aldrig kommer få. Sen ska jag nog ta mig till Liljeholmen och Stadsmissionen och se om de har någon fin kappa.

Vad är det värsta du vet? T-centralen i rusningstrafik och människor när jag är trött

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, men vi ses alldeles för sällan

Vad är det finaste du fått? Mitt marsvin som jag fick när jag var tio

En speciell dag du minns: Oj, det finns många. Men mammas bröllopsdag var en riktigt bra dag.

När grät du senast: Vet inte, men det var nära igår för jag var så himla trött.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Lägga handpenning på en lägenhet, åka bort och köpa en hund

Vill du gifta dig: Ja, jag vill nog det

Vill du ha barn: Ja, men inte än. Det verkar rätt jobbigt att va förälder, även om man får en massa tillbaka. Jag är inte redo riktigt än. Plus att alla skrämmer mig med sina gravid- och kräk- och snorhistorier...

Är du musikalisk? Jag önskar att jag kunde sjunga

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger, men inte på länge

Biter du på naglarna: Nix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback