London kring 1:a advent

Sådär! Nu är Londonresan bokad! ;D Flyger onsdag förmiddag den 24 nov och kommer hem söndag på dagen den 28 nov. Har inte bokat hotell än, vi håller på och kollar lite, finns ganska många billiga centralt. Dock verkar vissa ha lika små sängar som vi har hemma, men men. Kul ska det bli iaf. Jag antar att det kommer gå en del pengar... Så alltså både bra och dåligt att det är nästan tre månader kvar.

Imorrn är vi ett gäng som ska hem till en av mina chefer efter jobbet. Jag får dock ta det lugnt med drickandet för en av mina andra chefer ska köra mig till nån station eller något när vi åker hemåt. Vi ska nämligen till Fullerö, utanför Uppsala, så det blir en bit att åka hem.
Hursomhelst så bör man nog inte vara packad framför cheferna. :) Frågan hur det blir med det när vissa av oss åker på kryssning den 24 september... kommer bli helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback