Bestulen! Eller kanske bara slarvig?

Jag gråter blod här hemma. Min mobil verkar ha blivit stulen när jag var på IKEA med Sofia efter jobbet. Jag hoppas att jag tappat den, men tycker att vi borde ha hittat den i så fall eftersom vi vet att vi var i restaurangen när den försvann. Men jag hoppas innerligt att den dyker upp under morgondagen. Just nu kan jag ju inte ens skicka arga sms till Fredrik om att han inte ska låta tomma kartonger stå kvar i kylen eller om att han lagt en massa grejer på sängen...

Helgens kryssning blev rätt lugn, jag var dödstrött hela fredagen. Det var ju stopp i pendeltågen så vi tog taxi från Rotebro. Det var trevligt iaf. Helen och jag var nästan glada över att våra hyttkamrater var sjuka så att vi fick en hytt för oss själva. Blev raggad på av en söt kille på fredagkvällen, sånt blir man glad av fast man är lycklig sambo. På lördagen köpte jag en en mysig parfym från Loccitane, trots att jag inte alls skulle köpa såna dyra grejer.

Nu måste jag väl kanske köpa en ny mobil oxå... ;(

Är det inte helg snart? Den här veckan fick en riktigt dålig start.

Ok, vann två biljetter till förhandsvisningen av showen R.E.A, men man måste köpa mat där i så fall. Har inte bestämt mig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback