Vuxen

Väääldigt trött idag. Hoppas att inte hela den här veckan ska vara såhär, då kommer jag deppa ihop. Då får vi verkligen hoppas att det är sol oh 20 grader varmt på lördag så jag kan sitta på balkongen med mitt nya favvorosé Pink Pet. ;)

Fick hänga med på kundbesök idag igen, ganska bra för mig, men jag hade lite svårt att hålla ögonen öppna...

Hade en riktigt trevlig lördagkväll tack vare min underbara pojkvän och mina fantastiska vänner. Det blev lite körigt med ett spontant Ikeabesök och ett impulsköp av extrastolar, men jag var ändå pigg och glad på kvällen. Dock har jag jävligt ont i ryggen nu, tur att jag har en massagetid kl 13 imorrn!

Gillar inte att vara provanställd. Jag får hela tiden för mig att jag ska få sparken... Hemska tanke... Anyway, idag fick jag papper från Collectum, dvs tjänstepension. Börjar känna mig vuxen nu. Och när de undrar om någon ska få ett engångsbelopp om jag dör, och vem som ska få det, då kan jag börja undra hur jag ska tänka. Kanske inte behöver fatta de riktigt stora besluten än. Dock skulle jag behöva ett privat pensionssparande och gå med i A-kassan. Kuuul...

Nu lyssnar jag på Broder Daniel för att Sara lämnade dem efter sig på en spellista på Spotify. Blev därför väldigt sugen på att se filmen Fröken Sverige, med Alexandra Dahlström, sjukt bra film! 


Kommentarer
Postat av: Sara

de e en fett bra playlist ja har gjort. Radera all Cissis (förlåt söta du) gubb rock bara så e den perfekt!

2010-05-04 @ 20:56:52
Postat av: Cissi

haha, gubbrock is da shit!! ;)

2010-05-04 @ 21:21:50
Postat av: Linda

Vad söta ni e ;)

2010-05-06 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback