Tankar

Helvete vad varmt det blev! Den här lägenheten är inte sval för fem öre. Har ingen lust alls att gå på bio längre, det kan man göra när det regnar, och det skulle det ju göra idag? Förvirrande. Nä, det blir nog öl i stan till att börja med, hojta om ni har tråkigt. Jag borde dock äta något, annars blir jag väl på pickalurven på en gång...

Ska åka in om en liten stund. Fredrik och Johan skulle till tatueraren och kolla på skissen till Johans tatuering. Sen ska jag möta upp Fredrik, eller kanske båda, får se hur det blir.

Läste om kronprinsessans möhippa på aftonbladet.se. Möhippor är kul. Men undvik att behöva arrangera en om ni kan. Fy helvete vad tjejer är jobbiga! Jag höll på att bli tokig den gången. Fattig blev jag oxå, eftersom jag fick fixa en hel del saker själv trots att jag bad om hjälp. Sen på bröllopet var det en tjej som bara kastade sig över mig precis när jag kommit för att kräva pengar till taxin som de satt bruden i för att hon skulle komma hem på möhippekvällen, då jag redan hade åkt hem...


Själv kommer jag aldrig behöva en möhippa, Fredrik tror inte på ringar... så ni behöver inte oroa er för att behöva fixa något. Haha... eum...

Och det här med barn... Det tjatas som bara den. Men jag känner verkligen INGENTING just nu. Så det får vänta. Ingen stress. Större lägenhet, resor och kanske en hund (KANSKE!) känns mer aktuellt just nu, även om Josefin var otroligt söt igår. Jag kan låna, det räcker för nu.

Nu ska jag åka till Gamla Stan, pojkarna sitter på Medusa, av alla ställen. Där var jag med Tina och Sara någon gång för hundra år sen. ;)
 


Kommentarer
Postat av: anonym

oj vad bitter man kan va då ;)

2010-05-16 @ 17:36:49
Postat av: Linda

Ja, ibland så blir man ju det. Eller mest less på hur folk kan bete sig. Väntar med spänning på den dagen allt brister och man helt enkelt inte lyckas bita ihop.

2010-05-17 @ 19:34:19
Postat av: karin

Varför inte göra något åt saken innan detta sker?

2010-05-18 @ 07:15:20
Postat av: Linda

Mja, nu pratar jag om folk i största allmänhet. Att jag någon gång kommer att skälla ut någon, men det tror jag bara skulle vara bra för mig, är så dålig på sånt. Man behöver bita ifrån ibland. Inget konstigt med det egentligen.

2010-05-18 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback