Semesterdag

Idag har jag semester. Tanken var att Fredrik och jag skulle in till stan och fixa nya leg och pass och att vi sen skulle gå på stan en stund och kanske gå på bio. Men hans chef ringde och sabbade dagen. Dock hann vi fixa leg, pass behövdes inte då polisen tyckte att våra pass var i tillräckligt fint skick för att vi ska få åka till USA. Var ju tvungna att dubbelkolla iaf. Ska hursomhelst bli skönt med ett vanligt leg i plånboken, så slipper man slita på passet i onödan. Dessutom fungerar leget som pass i flera europeiska länder, mycket bra.

Så jag är en aning tjurig nu eftersom jag enbart tog en semesterdag för att vi skulle ha resten av dagen tillsammans.

Har iaf köpt jordens snyggaste resväska idag! Nu är det bara att sitta och vänta på att vi ska åka. 53 dagar kvar.



Hade galet roligt i lördags. Fredriks familj är verkligen helt galen. Det blev mycket dans och skratt, ända till personalen ville gå hem och vakterna körde ut oss.

Imorrn blir det personalfest. Jag är väl lagom sugen på att gå, men det kanske blir kul. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback