Ring

Hur står det till i värmen? Värsta trevligt med sol ju! ;D Dock har vi 30 grader inomhus på kontoret, inte den ultimata arbetsmiljön.

Hade tänkt visa en bild på min nya fina ring som låg i brevlådan idag när jag kom hem. Men det måste varit det sista exet för nu finns den inte kvar på Tjallamallas hemsida längre. Orkar inte fota just nu heller. Men den är fin! Lite stor, men det fixar jag med lite nagellack.

Har lyckats boka in frisören på lördag förmiddag och sen blir det 50 års fest på Wallmans på kvällen, så jag längtar redan till helgen. Ska bara komma på vad jag ska ha på mig oxå. Har 400 kr att handla för på H&M, något borde man ju kunna hitta kanske.

Roligare än så blev det inte just nu. Sorry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback