Vegas baby!

Här sitter jag och spelar sönder schlagerlåtarna. De är ju så äckligt trallvänliga att det helt enkelt inte går att låta bli... "Manboy manboy..."

Planerna för USA-resan går framåt. Nu har vi snart bestämt så pass mycket att vi kan boka biljetterna. We're going to Vegas! Startar och avslutar där, om sista paret godkänner färdplanen. Ska bli skoj! Fast det är ju fyra månader kvar, så man kanske får lugna ner sig lite, haha. Fredrik och jag är värsta snyltarna, för vi har inga körkort, så alla får köra runt med oss, hehe. Tror att det iaf är fyra eller fem av de andra som har körkort, om inte alla sex. Två bilar blir det nog iaf, annars skulle det tydligen kosta 20 000 kr bara för hyrbilen.




Chefen på bemanningsföretaget var inte så glad på mig idag. Hon sa att hon sagt att det var två veckors uppsägningstid, vilket hon inte alls har gjort, varken till mig eller till min kollega. Chefen på själva företaget var väldigt förstående, men jag förstår ju att jag skapar lite problem när jag bara försvinner. Men jag behöver ju en fast tjänst med en fast lön, och en del förmåner. Ser fram emot gratis massage en gång varannan vecka, glasögonrabatt och friskvårdsbidrag.

Jag vann förresten den där auktionen igår. Hoppas bara att skinnväskan är lika snygg i verkligheten, annars blir jag lite sur. Ska se till att betala den ikväll från Fredriks konto (eftersom jag är pank) så att den skickas snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback