Nionde mars

Igår fick jag ett mail ifrån ClubMetro om att man kunde få en Eight Hour Cream Sheer Tint Lip Stick från Elisabeth Arden helt gratis. Jag klickade mig snabbt fram till sidan och tackade JA till erbjudandet. Sen visade det sig att det inte gick att få igenom en beställning som var på 0 kr... Man är ju som man är så jag började leta runt på den okända shoppingsidan efter något billigt. Hittade en pysselbok för 22 kr, perfekt. Hade lite ångest för att jag gick på det där "gratiserbjudandet", var det verkligen så nödvändigt? Men idag känns det bra för läppstiftet kom och det var riktigt fint, är dock inte så förtjust i smaken på Eight Hour Cream. Dessutom var det fri frakt och pysselboken blir en perfekt present till Julia den 24:e när hon kommer hem med sin lillasyster.

Idag fick vi erfara ett av alla problem som kan uppstå när man är hundägare. Fredrik fick ett meddelande om att dagis skulle ha stängt resten av veckan på grund av upptäckt kennelhosta, så nu har han fått ta ledigt resten av veckan. Ganska bra egentligen för då kan ju han städa, och tvätta, och dammsuga, och... haha, vem försöker jag lura...?

Imorse när jag satt på t-banan hamnade jag bredvid en kvinna som satt och smsade med knappljudet på, jag höll på att bli smått galen... Var bara tvungen att höra av mig till någon för att dela med mig av denna terror jag utsattes för. Messade Sara, men hon hade en gubbe i knäet på sin resa till jobbet, så hon var väl ungefär lika road av sin färd som jag.

Min arbetskamrat vabbade idag så jag var alldeles ensam, fruktansvärt trist. Hade ett enda telefonsamtal på hela dagen, kände mig något överflödig.

Nu är det nog dags för en  hundpromenad tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback