Sista dagen

Usch, jag är inge bra på att va ensam längre. Förr var det ju jätteskönt att vara ensam, men nu blir jag bara uttråkad och får typ abstinens. Kan ju iofs bero på att det inte är något på tv. Fast nu kom jag på att jag kunde lyssna på Spotify, gotta love it! ;D

Vet ni vad, jag har sovit riktigt bra två nätter i rad! Kors i taket! De fyra föregående nätterna sov jag max tre timmar per natt, om ens det. När Fredrik mötte upp mig efter jobbet i tisdags tittade han jättekonstigt på mig för jag såg för j-a sliten ut... Alltid kul med komplimanger...

Igår var det sista dagen som konsult för bemanningsföretaget, mycket skönt. Hoppas slippa gubbiga arbetsplatser med tråkiga arbetsuppgifter och väldigt dåligt arbetsklimat i fortsättningen. Chefen på företaget där jag jobbade kom iaf ner med fika igår, så det var ju snällt, plus att hon sa att de var väldigt nöjda med mig osv.

Efter jobbet åkte jag in till stan och shoppade lite smågrejer innan jag mötte upp Fredrik. Vi kollade på videokameror, han shoppade lite kläder och sen blev det lite cheeseburgare på donken innan vi begav oss mot Sickla Kaj där det blev hockeykväll och lite USA-planering med Magnus, Lila, Ella och Anders. Just nu har vi kollat lite på limousinefärd mellan vingårdarna i Napa Valley, camping vid Big Bear Lake och så funderar vi på vilket lyxhotell vi ska bo på i Vegas. Hoppas tiden går fort till juli.

Idag var jag inne i stan en sväng, men shit man blir ju helt knäpp av alla människor som är precis överallt! Till slut gav jag upp och åkte hem. Har kollat på filmen Brothers och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Fredrik var tvungen att jobba på eftermiddagen och nu ska han gå ut.

Earth hour ikväll, och glöm för guds skull inte att ställa om klockan inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback