Slut på helgen

Vart tog helgen vägen? Det är ju livsfarligt med The City- och The Hills-marathon på MTV! Man blir helt uppslukad... ;) Jag har mest mått illa hela helgen så det har väl varit lika bra att halvligga i soffan och glo på tv. Fast nu borde jag snart bege mig ut i snöyran och handla lite mat, hungrig!

Är redan helt exhalterad över USA-resan. Jobbigt att det är så lång tid kvar. Som det ser ut just nu blir vi åtta pers på en roadtrip. Rutten är väl inte helt klar än, men jag gissar att San Fransisco och Seattle är givna, men vi får väl se.

Annars är jag redan sjukt nervös inför mitt nya jobb, tycker faktiskt att det är skönt att det är en vecka kvar, haha! Men det ska bli kul att få börja arbeta med det man verkligen är utbildad till.

Måste hålla koll på en viss auktion ikväll oxå... Hoppas jag blir den med det vinnande budet.

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Den 27 April så startar den sista säsongen av The Hills, nu är trailern ute och den måste bara ses. Kika in=)



http://hillsandcity.blogg.se/2010/march/the-hills-trailer-sasong-6.html

2010-03-31 @ 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback