Tisdag

Hellu!

Andra dagen på jobbet avklarad. Det går väl bra, fast å andra sidan har jag ju i stort sett bara suttit och tittat på när andra jobbar, men det går ju bra det med. ;) Nä, jag hoppas verkligen att jag kommer in i jobbet snart och kan sitta själv och känna mig meningsfull. Jag kommer definitivt inte lära mig allt på en gång, men som sagt, att komma igång lite vore kul. Fast det blir nog inte förrän tidigast i nästa vecka. Är ju bara imorrn kvar på den här veckan eftersom jag ska flexa de där fyra timmarna på torsdag. Min chef och jag kom överens om att det var ganska dumt att sitta och åka fram och tillbaka i tre timmar för att jobba i fyra. Bra för mig för nu har jag lyckats få en tid hos min frisör Julia på torsdag förmiddag! Får jobba in de där timmarna senare.

Vi har köpt en videokamera! Värsta kul. Försökte köpa den på mig först men eftersom jag är provanställd med särskild adress så blev det krångligt, så vi fick ta den på Fredrik. Men nu har vi en iaf. Tanken är att den ska va till USA-resan, men det kommer säkert andra roliga tillfällen oxå.

USA ja. Två av killarna har startat ett forum där vi diskuterar resan. Och eftersom vi åker i två bilar har det nu föreslagits att vi ska ha walkie talkies i bilarna, "ettan till tvåan, kom..." Kommer bli galet kul det här!


Imorrn ska jag få massage kl 10, sen lär jag va mosig resten av dagen. Längtar till imorgon kväll då långhelgen börjar! Synd bara att man inte har några planer. Hoppas fortfarande på landet, fan att man inte har körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback