Lördagkväll

Det är inte klokt vad helgerna går fort, man tycker inte att man gör någonting, och vips så är helgen över. Ganska ironiskt med tanke på de sega dagar jag haft tidigare i veckan då man bara suttit och stirrat på klockan och försökt få den att gå snabbare.

Var hos tandläkaren i torsdags. Bra jobbat av mig! Men det blev lite tokigt när jag fick bedövning, troligtvis kom tandläkaren åt ett blodkärl för det kom enintensiv smärta som strålade upp mot ögat i samband med sprutan, skitläskigt. Får se om jag någonsin kommer våga ta bedövning igen... Men annars gick det bra, förutom att jag av
någon anledning hade tandvärk hela dagen igår.

Hade två möten i veckan. Fast på det ena dök personen inte upp, så jag blev förbannad och gick. Får ställa hoppet till de tre möten jag har i nästa vecka istället.

Kenny och jag ska förhoppningsvis gå ut och möta upp Fredrik snart, sen blir det sängen. Imorrn väntar pistolskytte i Västberga. Hoppas jag är lika bra som jag brukar vara på landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback