Långhelg!

Det känns som fredag idag, riktigt najs! ;D

Jag gillar mitt nya jobb. Jag ska inte ljuga, det är sjukt långt att åka, men det går rätt bra. Och med tanke på hur bra det känns så känns det så värt det. Alla är väldigt hjälpsamma och omhändertagande, och stämningen är väldigt öppen och lättsam. Älskar att folk kan skämta om typ allt. Idag har jag fått massage, det var inte bara skönt eftersom jag är otroligt spänd. Men får jag gå regelbundet nu varannan vecka så kommer det nog bli bättre. Dessutom verkar massören riktigt bra och tipsade mig om en massa saker jag kunde testa mot mina sömnproblem. Ska köpa ett lugnande te av henne senare, den ryska spikmattan kanske oxå borde testas?

Sen fick jag en blomma oxå idag! Min första orkidé! Så nu pryder den mitt skrivbord, vit och fin.

I min familj har vi slutat med påskägg, det är tydligen cash som gäller. Fast snart är det nog dags för både mamma och mormor och morfar att sluta sticka till mig pengar lite då och då. Födelsedagar och julafton borde nog räcka nu när jag kommer få månadslön. Jag får så himla dåligt samvete annars. Längtar till julen nu för i år kommer jag kunna köpa julklappar! Provanställningen ska bara löpa ut först och bli fast, hehe.

Jag och Fredrik åker till landet på lördag, skönt att komma iväg lite. Henke och Julia har velat fram och tillbaka ett tag, men nu har de äntligen bestämt sig för att följa med, vilket typ var ett måste för att vi skulle kunna ta oss dit. Så det blir vi fyra och rottisen Rocky som firar påsken i Mosstorp. Men imorrn ska Julia piffa till mitt hår. Klippa topparna och fixa till färgen blir det nog.

Fnular lite på maten till födelsedagen, kocken har sagt att han lagar vad jag vill... :) Är ni allergiska mot något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback