Midsommar

Vi sov inte alls själva i torsdags. Vi delade lillstugan med Fredriks syster, hennes kille och deras katter. Fredrik snarkade som en jagvetintevad och ena katten jamade rätt högt lite då och då. Jag sov tre timmar natten till fredag. Så på midsommarafton var jag helt död och låg på sängen och stirrade upp i taket medan de andra hade femkamp. Kände mig lagom kul... men men.

Nu är det 14 arbetsdagar kvar innan vi åker. Känns som att tiden kommer krypa fram, iaf den här veckan eftersom det är lugnt såhär efter lön.

Nästa vecka har jag ett kundbesök alldeles själv, ska bli spännande, och kul! Veckan innan semestern lär flyga fram. Lönerna ska helst bli klara och bankfilerna ska vara skickade på fredagen när jag går hem har jag tänkt. Hoppas jag får iväg dem senast på morgonen så jag kan smita hemåt någon timma tidigare och packa klart. Fan vad jag längtar, ser till och med fram emot att åka t-bana och Arlanda Express den dagen, det är ju lite av charmen med att resa. ;)

Fick förresten skjuts hem idag, fast det tog nästan 1,5 timmar eftersom folk krockat lite här och där... Tycker de kan låta bli med sånt på eftermiddagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback