Hemma

Huvudvärken har hållit i sig, illamåendet likaså, så jag blev hemma idag. Antar att jag är den enda som är glad över vädret idag, bra att det inte är så ljust ute.

Dagen har ju nästan försvunnit. Har inte gjort så mycket mer än att kolla på filmen Remember me. Den va helt ok, jag bölade, som vanligt.

Är det förresten någon royalist som har lust att sitta på Dramatenterassen den 19/6, om det är fint väder och det finns bord? Jag är inte så intresserad att jag har sprungit och köpt alla souvenirer, men jag är ta mig fan en riktig sucker för bröllop, kungliga eller icke. Men något Vegasbröllop  blir det definitivt inte i sommar, haha.

Nu bör jag pallra mig ut och posta ett viktigt brev och kanske handla något ätbart tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback