Fast

Snart dags att lägga ner bloggen tror jag. Typ ingen som läser, och jag bloggar ju inte så ofta längre, plus att jag inte har så spännande liv jämfört med de yngre stjärnbloggarna. Men jag tänkte iaf se om jag kan lyckas blogga lite från USA, får se hur tillgången till datorer och internet kommer va. Klart att det finns internetkaféer eller datorer på hotellen, men man vet ju inte om man kommer hinna.

Idag hade jag möte med min chef och fick veta att jag blir fast i slutet av september! Fy fan vad skönt, nu slipper man oroa sig för det. Nu är det bara att vänta till november då vi flyttar till nya
lokaler och min resväg blir kortare.

Trött, trött, trött. Bara en dag till, sen fyra dagars ledighet. Välbehövligt. Trodde jag skulle ramla ihop idag. Inte kul att aldrig känna sig utvilad. Hoppas jag får sova på landet i helgen, fast där måste man ju dela lillstugan med någon... Första natten sover vi iaf själva! Thank God! Jag lär ju vakna vid 5...

Kommentarer
Postat av: Annika

Nej! Hur ska jag då ha koll på dig?!

2010-06-22 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback