Bedtime

Hej hopp!

Man bara jobbar och jobbar känns det som... dagarna segar sig fram. 10 dagar kvar till semester, eller 9 nu. Har fått ont i en tand oxå, så nu är frågan om det kanske måste bli ett akut tandläkarbesök i helgen. Lär ju inte va billigt, faaan asså!

Två arbetsdagar kvar på denna vecka. Sen blir det vin med Cissi på fredag och kanske en fika med Jossan på söndag. Ska börja packa oxå, äntligen! Ja, och så kanske tandläkaren oxå... ;(

Nästa vecka blir galen. Lönen ska köras och helst vara klar på fredagen. På tisdag ska jag försöka hinna med ett besök hos Julia på StudioCare. Måste göra något åt håret innan resan. Hoppas på att få göra lite ljusare slingor eftersom håret ändå kommer blekas, men jag vet inte om det kanske är för slitet. Hoppas inte. Får väl se vad hon säger. Något ska göras åt färgen iaf, inget klipp!

Nu måste jag försöka sova, ska ju på kundbesök imorrn så jag måste försöka hinna piffa mig lite imorgon så att jag ser lite levande ut. Gick utan smink och lät håret självtorka i flera dagar (jag blir så varm på nätterna att jag måste duscha varje morgon nästan...), Fredrik blev jätteglad igår när jag hade smink på mig och såg lite mer normal ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback