Snart

Efter helgen blir jag officiellt sambo. På söndag ska nycklarna överlämnas och från och med måndag har jag eftersändning av posten hit till V-torp. Jag hoppas att jag aldrig mer behöver flytta tillbaka till min lägenhet, men det känns tryggt att ha den utifall att nånting dåligt händer. Men det ska det inte göra har jag bestämt.

Har kämpat som ett djur med kartonger och grejer idag. Nu är nästan allt nerpackat, bara några smågrejer kvar. Sen måste jag städa oxå, och tvätta. Har bokat både grovmaskinen och vanliga på fredag. Härligt, jag som vant mig vid att ha tvättmaskin i lägenheten nu, sån j-a lyx! I löööve!

Imorrn blir det dock paus i lägenhetstömmandet. Jag ska träffa lillebror i Skärholmen. Såhär såg det förresten ut utanför hans köksfönster när han precis hade flyttat in och jag var där och hjälpte honom skruva ihop hans sängstomme.






Tror det var 5 rådjur totalt, det kom lixom bara fler och fler. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback