Röd

Ska bli skönt med en röd dag imorrn. Jag blir ju mest bara frustrerad över att det känns som att jag inte gör någonting. Det är ju bara det att de som lovat mig ett jobb är jullediga, så det dröjer ju. Hade varit skönt att få komma igång nu, eller iaf i nästa vecka.

Men nu börjar papprena inför uthyrningen av lägenheten bli klara, så snart slipper jag förhoppningsvis paniken inför att inte kunna betala hyran. Självklart ska jag dock betala pengar till Fredrik så fort jag börjar få lön.

Hmm, vissa dagar saknar man nästan skolan... Iaf klassen. ;)



Idag har Fredrik och jag varit hundvakt till hans mosters hundar, Kenny och Babzan. Det var väldigt roligt, men shit vad kallt det var ute. Först var jag jättevarm av alla kläder jag byltat på mig, men sen när vi var på väg tillbaka hem så sved det ordentligt på låren och i ansiktet av kylan. Men minusgraderna får gärna hålla i sig en månad till, iaf om det andra alternativet är slask.

Imorrn ska jag hjälpa lillebror med inredning. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback