Rastlös

Jag skulle göra vadsomhelst för en kväll ute med lite alkohol just nu. Men är man fattig så är man. Fredrik frågade igår kväll om jag ville komma in till stan, men då höll jag på att somna i soffan så det kändes inte som en bra idé. Idag är jag piggare, och rastlös.

Har varit och hjälpt lillebror att sätta upp en rullgardin i hans lägenhet. Jag är skitbra på IKEA-grejer, Sara borde va stolt över mig. ;)

Annars händer inte mycket. Hela lägenheten ser ut som ett katastrofområde, men jag orkar fanimej inte städa. Det blir tv-soffan med Robinson ikväll. Kanske lite godis oxå, men det är inte lätt när ens tandläkare dyker upp i var och varannan reklampaus, det känns som att hon försöker säga mig något...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo jag är mycket stolt :)

2010-01-31 @ 10:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback