Overqualified

Arbetsdagen gick fort idag, väldigt otippat faktiskt. Just nu har jag verkligen det mest stillasittande jobbet ever. Jag är iaf glad att vi är två, annars hade jag känt mig som ett ufo.

Är ensam hemma. Fredriks kompis har bråkat med sin flickvän, så han är och "tröstar" honom med lite öl. En egenskap som jag älskar hos min pojkvän, att han alltid ställer upp när hans kompisar behöver honom. Fast jag hoppas han kommer snart för sen ska han jobba kväll i en och en halv eller två veckor så kommer jag inte se honom alls.


Fan vad jag längtar till nästa månad. Trött på att leva alltför nära existensminimum. Vad är existensminimum egentligen? Jag fick 3 688 kr i "lön"... Tur att jag lever hyfsat billigt just nu, men vill ju köpa smink och ansiktsgrejer, och gå till frisören och en massa annat skoj.  ;(

Nähä, man kanske ska ta och röja i köket så att det är fint när kocken kommer hem. Han ska göra lasagne till mig hoppas jag. Jaaa, jag vet, jag är så jääääla bortskämd! Moahahahaha! Men jag har typ glömt bort hur man lagar mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback