Myspys

Hellu!

Såhär mysigt har vi det i Västertorp. Jag älskar värmeljus, måste ju vara en av de bästa uppfinningarna ever! ;)



Idag fick jag bege mig till H-by för att fota min lägenhet så att tjejen som förhoppningsvis ska hyra vågar skicka sina uppgifter till mig. Vill få iväg ansökningspapprena pronto. Det gick rätt smidigt att fota och jag ställde mig till och med och diskade lite gammal disk (ja, jag vet, äckligt!) och slängde en del grejer i svarta sopsäckar. Men sen skulle jag försöka ta mig hem också... herregud. T-banan stod stilla både här och där och det tog över en kvart innan det ens kom nån överhuvudtaget. Bläää!

En annan sak, vad är det med folk med barnvagnar? Förlorar vissa människor merparten av sina hjärnceller den dagen då de införskaffar en barnvagn? Man kan ju undra ibland, speciellt på t-banan där folk alltid kommer på de mest underliga placeringarna av sina vagnar, helst så mycket i vägen som möjligt eller kanske ännu hellre så att man spärrar in de stackars människor som redan sitter ner.

Väntar på att Fredrik ska komma hem och göra sina goda hamburgare. Sen blir det tydligen hockeykväll. Får väl se hur länge jag orkar titta.

Imorrn börjar någon slags verklighet, fast än så länge vet jag inte särskilt mycket. Hoppas på att kanske få lite klarhet den kommande veckan. I övrigt väntar eventuellt bio imorgon om Fredrik får gå tidigare. Jag har gått med på att se Avatar trots allt eftersom alla säger att den ska vara så himla bra. Men jag gillar inte riktigt när man blandar vanlig film med animerat. Kommer hundarna på tisdag så får jag hjälp eftersom min karl visat sig vara överflödig på jobbet den dagen, är ju en "afton" så alla restaurangerna är inte öppna. Sen ska han ut på kvällen så jag börjar fundera på om man ska se om någon av mina vänner kan förbarma sig över mig, haha. ;) Kanske någon som vill komma hit och sjunga och dricka vin? Jag sjöng massor igår, tror jag blev "hetast i stan" eller något, ganska duktigt med tanke på hur j-a illa det faktiskt låter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback