Lördag

Uppe med tuppen här. Och som vanligt har jag inte kommit mycket längre än till kaffet...

Idag ska vi köra de sista grejerna från lägenheten hit till V-torp. Städa måste jag göra oxå. Ser inte fram emot att försöka få det att se rent ut i badrummet. Mamma och jag lyckades iaf bära ut en massa kartonger till mitt förråd igår, så nu är det bara ett par småsaker till som ska in där. Förhoppningsvis kommer det en människa och köper mitt hemmabiosystem under dagen, vill gärna bli av med det.

Imorrn ska jag träffa min hyresgäst och sen kan jag förhoppningsvis ta det lugnt mån-tis innan det är dags att börja jobba.
Ska bli skönt när den här helgen är över. Jag är helt slut efter packande och bärande. Dessutom slutade en av centrifugerna i tvättstugan att fungera igår när min tvätt låg i den så jag fick ett smärre hysteriskt sammanbrott. Fick dock ut den till slut, thank God.

Nähä, lite plattång och tandborste kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback