Kväll

Hejsvejs!

Sitter och funderar på om jag ska ta och duscha nu så att jag kan sova lite längre imorrn. Måste upp ganska tidigt för att ha gott om tid att städa badrummet i lägenheten. Det känns som en smärre omöjlig uppgift. Det sitter typ damm på väggarna och det är tvålrester i kakelfogarna... Grrr, jaja, det får väl bli som det blir. Jag får väl se till att ha ett par timmar på mig och göra så gott jag kan.

Det gick iaf bra att köra hit sakerna. Fast vi fick åka till lillebror först och kolla till honom eftersom han hade lyckats slå huvudet i glasdörren på sitt nya medicinskåp och fått ett jack i huvudet. När vi kom dit hade han fåt stopp på blödningen iaf och jacket var inte så stort så det borde läka av sig självt.

Måste se till att få ordning på de saker jag släpat hit. Dock måste vi röja lite i källaren först, men det finns inget grovsoprum här, mycket dåligt.

Varför känns det alltid som att man har tusen saker som man borde göra NU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback