Försov mig

Vaknade imorse och tittade på klockan, 07:18!!! Min t-bana går 07:16/07:21, så jag brukar gå hemifrån senast runt tio över. Snacka om ångest...

Jag brukar ju gå upp ganska tidigt eftersom jag brukar behöva duscha mitt asjobbiga hår och eftersom jag brukar vilja ta det lite lugnt och dricka en kopp riktigt kaffe (inte äckligt maskinkaffe...) innan jag går. Men nu var det bara att gå upp, klä på sig, sätta håret i en knut, och gå. Fy fan... Jag har känt mig extremt ugly hela dagen. Jag fick ju inte ens tvätta ansiktet eller borsta tänderna... Men jag hann med t-banan som gick 07:21! Så jag var på jobbet prick 08:00, värsta bra.

Fanns inte mycket att göra idag, men på måndag väntas det bli övertid. Vi undrar fortfarande vad vi ska göra på onsdag-fredag... Men det löser sig säkert.

Skönt med helg iaf. Men det skulle inte förvåna mig om jag vaknar runt 06:00 imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback