Lista

Namn: Linda

Piercingar: Nope

Tatueringar: Vi får väl se...

Längd: 1,69

Skostorlek: 39

Hårfärg: Brunt, skulle behöva piffas till med en toning

Fräknar: Nix

 

Kär? Galet kär!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Klart det skulle kunna vara lite större, men annars så är det perfekt

Tycker du att du är attraktiv? Just nu NEJ, men ibland så.

Dricker du? Inte så ofta

Röker du?
Nej, blev skitsur igår när vi väntade på bussen från Heron och folk skulle stå i busskuren och röka PÅ mig.

Vilket schampo använder du? Head&shoulders för färgat hår, inte så glamouröst kanske...

Vilken parfym använder du? Guess by Marciano och Hypnose by Lancome

Vad är du rädd för? Att bli arbetslös, döden, att folk jag älskar ska dö, och tusen andra saker. Är expert på att oroa mig för saker.

Gillar du att tvätta? Nu när man har tvättmaskin hemma går det ju finfint! ;)

Gillar du berg- och dalbanor? Japp, länge sen sist dock.

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Mammut

Filmen du köpte? Music & Lyrics

Låten du hörde: Bulletproof - La Roux

Låten du laddade ner? Ladda ner? Jag laddar väl aldrig ner?

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Lillebror

TV-program du såg? Livräddarna på Bondi Beach

Person du tänkte på? Min hyresgäst Sofia

 

 

Favorit…

Låt: Alla möjliga

Sak att göra: Mysa i soffan, träna, shoppa, fika, pussas. ;)

Sport: Promenader, gymmet, vill gå på gruppträning men är för feg för att gå själv, uuurfånigt!

Dryck: Mineralvatten, kaffe, cola, vin och öl. Suktar just nu efter champagnen som ligger i kylen men det känns konstigt att öppna den "bara sådär".

Kläder: Leggins och tunika/klänning

Film: The notebook

Bil: SL-kort!

Serie: The restaurant UK

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jajjemensann

Gråtit över en flicka? Ja, när man bråkat och brytit med kompisar

Ljugit för någon? Någon vit lögn kanske

Varit i slagsmål? Nej, men försökt gå emellan någon gång

Blivit arresterad? Ne

Träffat någon från internet IRL?
Ett par stycken, ja


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning

Tjejer du kysst? 0

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Har väl några på fb, but thats it.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett antal, de gånger jag vunnit saker.

 

Senaste…

Boken du läste? En shopaholic får en syster, mycket djup litteratur, haha!

Personen du fick e-mail av? Nån tjej som ville köpa en bok

Personen du fick brev av? Fick julkort av från Tina

Personen du fick sms av? Jossan

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton

Saken du köpte?
Dricka och godis till bion igår

 

 

Vad har du gjort idag? Ringt några samtal och glott på tv... extremt lat idag

Brukar du svära mycket?
Njä, det tycker jag nog inte

När stiger du upp på morgonen? Nu har det blivit allt mellan 8-10, men från och med imorrn blir det absolut senast kl 6.

Vad har du på dig? Vit morgonrock

Vad ska du göra ikväll? Vara nervös inför nya jobbet

Vad är du allergisk mot? Ingenting, men har svårt för starka dofter, t ex överparfymerade människor på t-banan

Använder du hårspray? Inte så ofta

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Båda

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Nej, bara på korv

Är du glad nu? Snarare tillfreds :)

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Jag dansar inte, inte nykter iaf

Stockholm är… ? En väldigt stressad stad med en del odrägligt folk. Men den är vacker och fin och jag älskar den.

Göteborg är… ? Avlägset

Kan du sjunga? Nä, men jag gör det ändå, i smyg...

Spaghetti eller makaroner? Helst inget av dem, färsk pasta tack!

Land du vill besöka? Just nu ett där jag kan sola och bada. Men resmål jag drömmer om är USA (alla möjliga städer), London, Italien, Thailand, Paris och något paradis som t ex Mauritius eller Dominikanska republiken el liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback