Biovett

Min sista lediga dag och vad gör jag? Inte ett ****... Fast det är väl kanske det som är det sköna?

Har ett antal samtal jag måste ringa alldeles strax, har ingen lust alls men det kommer ju inte hinnas med senare i veckan så det är väl lika bra att få det gjort.

Igår var Fredrik ledig så vi åkte in till stan ganska tidigt och kollade runt lite. Hämtade mattan som Fredriks kompis beställt åt honom. Sen fick jag vänta i Slussen på en tjej som skulle köpa en bok av mig. Hon va inte snabb, men till slut blev jag iaf 110 kr rikare, mycket pengar för mig just nu. På kvällen tog vi bussen till Heron där det blev O'learys och Snabba Cash. Filmen var bra, så nu ångrar jag att jag inte läst boken. Men vad är det med alla människor som inte kan komma i tid? Tio minuter efter att filmen börjat vällde det fortfarande in folk i salongen. En tjej ställde sig mitt framför Fredrik och tänkte stå där och diskutera med sin kompis om vart deras platser var, trött man blir. Och om man nu är sen så kan man väl iaf se till att kolla på biljetten om det står HÖ el VÄ så man går in på rätt sida? Jaja, som sagt bra film och så hade vi bra platser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback