23.49

Fan vad jag hatar såna här kvällar...

Mensvärk har jag oxå. Den börjar nästan bli lika jobbig som när jag var yngre. Har inte haft så ont och mått illa på länge. Men jag tog två advil, så nu är det lugnt.

När jag var hos barnmorskan (som bodde i ett hål i väggen på Barnhusgatan) häromdagen så tog hon blodtrycket på mig. "Men ujujuj, du är alldeles för ung för att ha sådär högt blodtryck!" Jag blev lite nervös eftersom jag ju hade lite för högt blodtryck förra våren (och jag känner mig ungefär lika stressad nu) och så var jag rädd att hon inte skulle vilja skriva ut några p-piller åt mig. Men det visade sig va fel på blodtrycksmaskinen, för när hon kollade på det gamla hederliga sättet så såg det ju helt annorlunda ut, tack och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback