2 januari 2010

Känns som måndag idag, men det är det ju inte.

Nyårsafton var väldigt bra, men ganska lugn. Åkte in till Fredriks jobb strax före 21. Skulle ha åkt lite senare men jag höll på och fixade och trixade med lösögonfransar och stod och speglade mig i min svarta spetsklänning i någon halvtimme innan jag bytte till en annan outfit och begav mig mot Östermalm. På restaurangen var det ganska mycket folk och jag satte mig lite avsides och fick champagne och röding, mums! Sen satte jag mig i baren och där fick jag mer bubbel och så kom Fredrik med tre sorters sorbet oxå, trevligt! Vi väntade in servitriserna och sen tog vi en taxi hit. Sen blev det en massa BandHero, dricka och lite mat.

Igår hade jag mysdag med mig själv då jag slappade i soffan och tittade på Sömnlös i Seattle. Fredrik var ute och firade Tobbe som fyllde år igår. Men han kom hem ganska tidigt så jag hann mysa lite med honom oxå. Idag jobbar han hela dagen. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Åka till Liljeholmen kanske, eller gå en promenad? Snart blir det väl mörkt oxå...

På tisdag ska jag förmodligen vara hundvakt åt Fredriks mosters hundar, får väl se hur det går i så fall... Men det blir kul. I februari ska vi ha en av hundarna i två veckor när husse och matte åker till Aruba.

Jag vet inte riktigt vad man ska säga om 2010, men såhär i början känns det lite läskigt, allt känns så ovisst. Men samtidigt kan ju det leda till stora möjligheter. Vi får väl se. Jag hoppas iaf på ett fast jobb och en USA-resa i sommar. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback