100114

Hallå! Vad gör ni? Jag sitter och diskar, dvs lyssnar på diskmaskinen när den arbetar, hehe. Proppade in så mycket det bara gick innan jag satte igång den, mycket bra.

Annars är det rätt segt här. Har hjälpt lillebror handla lite saker idag, sen skulle vi äta tillsammans men kunde inte bestämma oss för något så vi åkte båda hem istället. Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka kolla på en film eller om jag bara ska slökolla på det som råkar gå på tv.

Imorrn blir det till att packa det sista, tvätta sängkläder, gardiner och mattor och förhoppningsvis komma igång lite med städningen. Sen har mamma lovat att köra mig, min tv och lite småsaker till V-torp. Kartongerna och resten tar vi på lördag. Ska bli skönt det här, varför gjorde man det inte tidigare? Hoppas bara att den där Sofia är så bra och trevlig som hon verkar.

Förresten så gråter jag blod här hemma för att alldeles för många "skönhetsprodukter" (löjligt ord...) börjar ta slut samtidigt som jag är fattig. Foundation-, puder- och ansiktsrengöringssituationen börjar se katastrofal ut. Vad gör man? Härdar ut utan smink? Men hur ska omvärlden kunna härda ut? Visst kan jag gå ut utan smink, men man ser ju ganska mycket piggare och fräschare ut efter ett antal svep med kabukiborsten... Gaaaahhh!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tror jag har en liten sån där burk med fairly light i min knökfulla hudvårdslåda under sängen.. Den kan du få köpa billigt om du vill! :D Puder o rengöringsfronten ser värre ut. Förresten så borde det bli inflyttningsfest hos dig sen. Så kanske man får se hur ni har det och även träffa Fredrik på riktigt! Vad säg som det? Kram

2010-01-14 @ 22:19:12
Postat av: Linda

De hade Id på Bellme idag, så Fredrik har beställt en burk fairly light åt mig, men tack ändå. Ja, det hade varit kul med lite folk här faktiskt. Får se om vi kan styra upp något. :)

2010-01-15 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback