100113

Hey, jag är uppe! Men jag har iofs varit det i en timme och har inte gjort så mycket mer än kollat runt på nätet och bäljat i mig kaffe... Det var alldeles för varmt i sovrummet inatt så jag har inte sovit särskilt bra alls.

Ska bege mig till Hässelby idag med. Massor kvar som ska packas och slängas. Igår när mamma hjälpt mig att köra sopsäckar till grovsoprummet visade det sig att det inte gick att komma in där, inte så lite frustrerande. Snälla mamma tog hem säckarna och slängde i deras container istället, men jag har en hel del skräp kvar så jag måste nog kontakta bovärden idag. Jag blir trött bara jag tänker på det, och tunnelbaneresan ska vi inte prata om.

Fick jättegod mat igår, det blev anka med en smördegsinbakad röra på bl a palsternacka, svamp och spenat, till detta blev det rödvinssås med kidneybönor. Värsta lyxen. ;) Men nu ska kocken jobba kväll resten av veckan, så då får jag fixa maten själv, vilket inte brukar bli särskilt avancerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback