Hearts

Imorrn är det ju Alla hjärtans dag, och ja jag vet att det är en kommersiell dag skapad av handeln, men jag är ju en sucker för allt som handlar om kärlek.

Det var ju lite roligt tidigare idag när det ringde på dörren. Jag satt i soffan och tittade på film och undrade vem sjutton som ringer på dörren, bara sådär. För visst är det så att det inte händer så ofta? Jag tog för givet att det var någon som ville sälja något eller typ Jehovas vittnen, så jag tänkte att JAAAG tänker minsann INTE öppna...

Men sen började jag tänka att det är ju faktiskt en viss dag imorgon, kan det kanske vara...? Jag gick till dörren och kikade ut och såg att det såg ut att vara någonting vid dörren. Jag öppnade och kollade, och där hängde det stora blompaketet! Det fanns ingen avsändare, men eftersom det stod "jag älskar dig" så gissade jag vem det kunde va. ;) Så jag ringde upp honom på jobbet och sa tack. Imorrn ska han få en liten sak av mig... ♥ 




...om han nu vaknar. Pojkarna ska ut ikväll, så det kan bli sent. Jag hoppas iaf att han gillar min present, det är ju så himla svårt att köpa till killar, om man inte har råd med en dator eller någon annan svindyr teknikpryl, haha!

Min förkylning är nästan borta, lite skumt. Men det kanske var Enchinaforce som gjorde susen igen. Jag har inte tid att vara sjuk så på vägen hem igår, med migrän, tvingade jag mig själv till Apoteket där jag inhandlade både nässpray och Enchinaforcetabletter. Och idag har jag varit väldigt pigg, nästan rastlös. Hoppas bara att man slipper bli mer sjuk nu. Jag ser fram emot måndag kväll och så vill jag ha den lön jag räknat på i mars, så jag får inte va borta från jobbet! I'm gonna be a rich bitch! I alla fall om man jämför med nu...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback