Fredag

Fredag kväll, fy f** vad skönt! Har varit riktigt hängig idag, nyst ca femhundrasjuttioelva gånger och haft sprängande huvudvärk. Trodde jag skulle dö på vägen hem, eller iaf kräkas på den söta, unga, blonda tjejen mittemot mig på t-banan. Men jag överlevde. Gick och la mig och vilade i två timmar, sen var det bättre. Men åka t-bana med migrän är en skräckupplevelse, starka lampor, folk med för mycket parfym och LJUD!

Idag blev vi bjudna på lunch av vår konsultchef, det var trevligt, och gott. ;) Jag var helt överlycklig över det goda kaffet på lunchrestaurangen, det på jobbet går fan inte att dricka. Brukar försöka dricka cappuccinon från maskinen, men de senaste dagarna har det smakat så illa att jag inte kunnat dricka upp det. Så det har blivit varm choklad istället... känns inte så supernyttigt, men man behöver något annat än bara vatten för att pigga upp sig. Dessutom behöver man värmen, vi är ganska frusna av oss inne på vårt lilla rum.

Kollade på Aftonbladets hemsida nyss och såg den där rodelåkaren som dött, fy vad läskigt det såg ut. Jag säger ju det, sport är farligt! Kommer ni titta på OS? Jag lär ju tvingas titta på lite då min sambo är en sportnörd... kanske lika bra att det mesta går på natten. Skulle det gå bra för Sverige i någon gren kan det ju va kul, men annars känns det ganska meningslöst.

Lyssnar på Lasse Lindh nu och tidigare kollade jag på gamla bilder. Tror ni att det är någon som är blödig här eller? Tårarna bokstavligen sprutade... Jag är världens lyckligaste i mitt förhållande, men allt annat känns lite kaos just nu. Dessutom är självförtroendet så dåligt att jag får för mig en massa dumma saker hela tiden. Får ha långa allvarliga samtal med mig själv ibland, men det är inte alltid jag tror på det jag säger.

Har förresten tittat på Moulin Rouge för första gången ikväll, en vacker film.

"Come what may..." Jag ska bara tuffa till mig lite först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback