Söndag, igen

Så var det söndagkväll igen, varför går helgerna så himla fort? Jag längtar efter en långhelg nu, men det dröjer väl till påsk antar jag.

Imorrn bör jag försöka vara på jobbet kl 07:00 och sen vara beredd på att jobba över litegrann. Vi har en lite tajt deadline som måste fixas. Men det ska väl gå, med lite vilja och hjälp så. Jag kan fortfarande förundras över folk som inte gör sina tidrapporter, trots att de då riskerar att bli utan lön...

Utan lön ja, jag upptäckte ju att min arbetsgivare betalat ut felaktig lön till mig denna månad, och i fredags när jag och min kollega satt och diskuterade kom vi fram till att även hennes lön var felaktig. Ibland är det tur att man kan mycket om löner och sånt... 

Hela min helg har varit lugn. Jag har mest haft sällskap av Kenny. Jimmy var förbi igår och spelade lite SuperMario.
Lugnet har känts som en bra laddning inför den kommande hektiska veckan. Massor att göra varje dag. Ångrar att jag bokade in det där tandläkarbesöket... Fy fan! Men jag antar att det måste göras någon gång, men såna hemskheter kunde ju vart gratis iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback