Möte

Mjaa... Det är ju tur att blogg.se för statistik så man vet att någon läser, haha.

Seg dag idag. Fanns inte särskilt mycket att göra på jobbet på eftermiddagen och ännu mindre kommer det vara imorgon. Då är jag hellre stressad... Men stressen kommer på måndag, då kommer jag troligtvis behöva jobba över precis som förra månaden, men med tanke på de timmar man förlorat på grund av SL så är det ju bara bra.

Idag när jag skulle gå hem så ringde en tjej och ville boka in ett möte. Jag är ju helt uppbokad nästa vecka så det var ju inte lätt att hitta någon tid. Imorrn ska jag hämta Kenny på dagis oxå så efter att jag velat en lång stund och vi bestämt 16 så ringde jag upp henne igen och ändrade till 14... Hoppas hon inte tyckte jag var asjobbig på grund av det... Det vore så skönt om det blev något av det här. Jag har ju en flaska champagne som legat och väntat i kylen sen examen, jag känner att det måste komma ett bra tillfälle att korka upp den snart, hoppas hoppas. Hur länge håller champagne egentligen?

Såg ni stafetten igår? Det var ju sjukt spännande, förvånande nog. Jag satt och skrek för mig själv här i soffan.
Hockeyn imorse  gick ju lite sämre, men den slapp jag se.

Sitter och väntar på Kenny nu, han borde komma snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback