Måndag

Fortfarande sjuk, därför har det blivit dåligt med bloggandet. I fredags stupade jag i säng runt kvart i nio... hur normalt är det?

I helgen har vi varit hundvakt så jag har iaf fått komma ut lite, sen har det mest blivit tv-spel och film/tv. Fredrik köpte SuperMario till Wii i lördags, det var jättekul fast vi blev lite osams när vi försökte spela båda två samtidigt. ;)

Imorse tog det drygt 2,5 timmar att ta sig till jobbet, något som i vanliga fall brukar ta ungefär en halvtimme. Jävligt less blir man, och sur för att man förlorar pengar. Men min supersnälla svärmor gav mig skjuts hem, även om det tog sin tid så var det skönt att åka varm bil istället för att stå och frysa på en knökfull busshållplats. Ska åka med henne imorgon bitti oxå. Passar bra eftersom vi ska ha utbildning kl nio och jag vill absolut inte bli sen.

Fick min lönespec idag och såg till min förskräckelse att de dragit 30% istället för tabellskatt. Det skiljde över tusen kronor! Men jag mailade till min konsultchef som svarade att det blivit någon miss på lönekontoret, så nu ska jag få mellanskillnaden utbetald i början av nästa månad, tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback