Lugnt

Lugn dag idag. Jag åkte bort till Slussen för jag skulle köpa ett par nya leggins, men som vanligt var de slut i min storlek. Samma sak i Liljeholmen. Attans...

Konstigt att man inte är tröttare idag. Jag hade svårt att sova och sen ringde telefonen runt tretiden inatt då min pojkvän ringde och meddelade att han strax var på väg hem. Två timmar senare kröp han ner i sängen, sen lyckades jag äntligen somna om, trots en del snarkningar.

Har läst lite i Kenzas och Tyras bloggar i helgen och nu vill jag oxå åka till Hasseludden. Jag har ju varit där en gång, men det var ju bara på studiebesök med hotellklassen, vi fick ju inte bada eller något. En svit med eget bad vore något det. ;) Får ta det i framtiden när jag fått ett jobb och blivit "rik".

Ikväll har jag varit duktig och lagat en broccoligratäng att ha till matlåda i veckan, plus att jag gjort mina inbakade monstermackor. Ska baka av Fredriks när han är på väg hem från jobbet. Själv har jag redan ätit och är proppmätt.

Imorrn blir det jobb igen, sen homeparty i Sätra. Ska bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback